Web Platform
  1. Home
  2. Blog
  3. 5 věcí, které by měl mít každý firemní web v roce 2025
cdd20-SWJPQQkuFWA-unsplash
  • 🧭 Online strategie

13. 6. 2025

5 věcí, které by měl mít každý firemní web v roce 2025

Nestačí mít „nějaký“ web. V roce 2025 lidé očekávají, že web bude přehledný, rychlý a bude vzbuzovat důvěru. Tohle je základ, bez kterého se dnes firemní stránky neobejdou.

1. Dobrá použitelnost na mobilu

Lidé stále častěji procházejí weby na mobilních telefonech. Pokud se váš web špatně zobrazuje, je nepřehledný nebo se načítá pomalu, většina návštěvníků odejde. Firemní web by měl být snadno ovladatelný na všech zařízeních – bez výjimek.

2. Jasné sdělení na první pohled

Hned po příchodu na web by mělo být zřejmé, co děláte, pro koho to děláte a čím jste výjimeční. Uživatelé nečtou dlouhé texty, hledají stručnou a srozumitelnou informaci. Ta by měla být nahoře a dobře viditelná.

3. Prvky důvěryhodnosti

Na webu by neměly chybět:

  • fotografie týmu nebo provozovny,
  • reálné reference klientů,
  • úplné kontaktní údaje,
  • obchodní informace (např. IČO, sídlo firmy).

To vše dává návštěvníkovi jistotu, že komunikuje s reálnou firmou, ne s anonymní stránkou bez zázemí.

4. Rychlost načítání

Dlouhé načítání odradí návštěvníka dřív, než se podívá, co nabízíte. Web by měl být optimalizovaný – jak po technické stránce, tak z pohledu velikosti obrázků nebo množství skriptů. Rychlost také ovlivňuje, jak vás zobrazí Google ve výsledcích hledání.

5. Viditelná výzva k akci (CTA)

Návštěvník by měl vždy vědět, co má dál udělat – kontaktovat vás, objednat službu, stáhnout ceník. Důležitá tlačítka nebo odkazy by měly být na viditelných místech a jednoznačně formulované. Bez toho web jen informuje, ale nevede k výsledku.

Nejste si jistí, jestli váš web tyhle body splňuje?

Podíváme se na něj a upřímně vám řekneme, co dává smysl upravit. A pokud bude potřeba, postavíme nový – moderní, funkční a bez zbytečností.